söndag 22 mars 2009

Tidsbrist och uppslitna händer

090322

Kom in på gymmet och hade en del som jag tänkt att göra. Blev inte så mycket med det då jag pga oförutsedda händelser bara hade en halvtimme på mig. jaja

Började med lite TGU 24kg 4/4 fick sen för mig att prova 32an som jag inte provat förut 1/1pr det gick ju bra men finns nog mer att ge behöver hålla ihop tekniken lite oxå.

Front squats 5,5,3 80-90-90 Kör inte front squats så ofta och trodde jag skulle ta mer men 90 var i tyngsta laget sen gjorde tidsbristen att jag inte vila tillräckligt inför sista settet.

KB snatch 13/13, 11/11, 10/10 tot 68 snatchar 1min vila mellan setten. Hade tänkt att köra 5 set som sist men jag drog upp högerhanden vilket är lite underligt för vänstern känns inte i närheten att blir uppdragen.

Over n out

Inga kommentarer: