fredag 13 mars 2009

Return of the Jävla förbannande snö

090312

När jag som mest satt å väntade på att det skulle bli varmt å skönt så marken tina lite så att vi skulle kunna träna på gräs så kommer det 10cm snö å detta en kväll när det är Rugby träning. Konstgräset fixade förstås inte att hantera så mycket snö på en gång så planen var ju snö belagd den med, jaja. Det blev på grund av detta en ganska lugn träning. Vilket iofs inte var fel för mig då det behövdes.

När jag kom hem gjorde jag några armhävningar 25-20-15.

1 kommentar:

AnnaHector sa...

Fredagen den 13 maste de varit narmare 20 grader och stralnade solsken, jag och barna var i parken i en och en hav timme jag gick runt i linne och njot,nu idag lordag ar jag rod i pannan haha far val skylla mig sjalv. jag menar appropa 10cm sno:)