torsdag 13 augusti 2009

Easy peasy

090813

Började med en del axel och mag/ljumske rehab. Axlen utan att jag har tänkt på det gör inte ont längre samt att rörligheten är 95% tillbaka. Nu fattas bara styrkan och utåligheten, ljumsken magen känns ok.

Sen ble det lite Böj märker här att jag tappat en del styrka pga skadan. Får nog bli nästan ren SS efter säsongen.

Böj 3x8 60kg

Lätt, explosivt kändes bra tänkte att jag tar det lungt med vikten och kör lite mer volym samt fokus på tekniken, som kändes bedrövlig första settet och helt ok sista.

Sen hade jag tänkt att antigen köra Death by pullups eller CFF passet med PC men hade glömt chalk så det kunde jag glömma. Hittade en "box" avdelning där jag körde

3 rundor
6shouldering av lite slagsäck som bvar lös
10 ball slams med 8kg med ball med handtag
50 hoppreps hopp

Ingen tid lagom jobbigt

Inga kommentarer: