torsdag 16 april 2009

Helen

090416

"Helen"
Three rounds for time:
Run 400 meters
1 1/2 pood Kettlebell X 21 swings (or 55 pound dumbbell swing)
12 Pull-ups

Tid 10:23

Siktade på sub 10 men det gick ju inte vägen. Första varvaet kändes jättebra, snabb löpning obrutna nsabba svingar pullups kändes bra bröt medvetet 6,6. Andra varvet kändes ok löpning ok, svingar obrutna, pullups gick så där brutet 4,3,3,2. Fram hit låg jag bra till för sub 10 sen kom döden. Löpning med blodsmak imunnen svingar brutna 14,7 och långsamma pullups 2,2,2 sen singlar.

Min pullups styrka försvinner fort när jag inte kör pullps klarar väl 14-16 kippade men jag vill jukunna så många mer. Sen så drar jag up händerna så lätt gör jag ett pass med många PU så kan jag inte göra några PU på ett par dagar. Det finns väl bara ett sätt att åtgärda detta....

MER TRÄNINg OCH FRAMFÖRALLT PUs

Rugby ikväll och till holland tidigt imorn.

Inga kommentarer: