onsdag 18 februari 2009

På banan igen

090218

Änligen på gymmet igen det blir nog mer fokus på styrka ett tag innan jag drar igång några metcons detta följde idag.

TGU 24kg v/h 3/2
Mark 3x3 120-125-130
KB Clean and press 6/3, 2/4 här bytte jag till h/v efter första setet då jag upptäckte att högern va min svaga sida vilket jag borde vetat om jag tänkt lite.
Bänk 3x5 70

Tabata rodd
tot 949m
gammal roddmaskin och PM så kunde inte notera m per intervall

Kändes bra lite död efter rodden men inte så död att jag känner att förkylningen är på väg tillbaka, kommer köra likande pass fram över blandat med lite oly pass och oftast nåt kort metcon aktigt på slutet som idag + nån längre metcon då och då samt lite löpning.

Ska få ordning lite på kosten igen oxå

på banan igen

2 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Räkna inte med sträckan roddmaskinen glider mellan intervallerna. Bara att gå in i statistiken för att se totalt antal meter under arbetstiden. Ska gå även på gamla PMs?

Bear sa...

Hittade bloggen genom crossfitnordic.com. Roligt att se, kör på!