måndag 18 maj 2009

LCG

090517

Hade den äran att få prova å träna i det mytomspunna Lennarts crossfit garage. Jag mötte upp L hemma hos hans päron innan vi drog vidare on site där vi mötte upp med CK vid LCG. Vi började med att göra fast pullup stången ordentligt vilket det inte gjort tidigare. Jag hade med lite leksaker som jag stolt visa upp bla mitt svingrack. Vi började med att föröka få L att kippa sina pullups vilket gick sådär. L ville göra något med svingar och gärna löpning vilket såklart resulterade i Helen så klart framförallt när vi fått upp pullupstången oxå. CK som dras med lite skador körde 4x400m.

Helen
3 rundor
400m
21 svingar 25kg
12 pulluips

Tid: 10:34
L 9:20 ca

Är nöjd med min tid spelade trots allt en tuff rugby match dagen innan och tränade enbart för att prova LCG, tiden är ju faktisk tangerat PR.

1 kommentar:

Rickard sa...

Lennarts Garager vill vi såklart ha med på kartan :) Kan vi få uppgifter av vederbörande?