måndag 29 december 2008

081229

*If 15h*

Dagens pass med resten av gänget.
max rundor 20min
5 thrusters 37kg
10 ring dips
15 box jumps 50 cm hög

Riktigt sugit pass personligen så tyckte inte jag att flåset var några problem burnade igenom boxjumps och thrusters ringdipsen tog tid då jag är för dålig på dessa tog helt slut vi fjärde runda efter det var det bara singlar i princip. Peter och Emil tyckte det var jobbigt doch de hade lite spykänslor.

Reslutat
Jag 8 rundor + växel
Peter 7 rundor + växel var väldigt nära 8rundor gjorde 4set rxed sen assisted dips
Emil 9 rundor assited dips
Anders 9 rundor + växel

3 kommentarer:

211 Sandeman sa...

Ey, du missade dagens framsteg! Anders lyckades göra en riktig muscle-up och jag gjorde 5 chins med pendeln i rad. haha. mina livs första chins!

Linus sa...

bra emil sikta på 5 strikata och 15 kippande nu

211 Sandeman sa...

problemet är att jag har svårt för strikta(för svag grundstyrka) men med lite pendel var det inte så svårt. haha( allt är relativt( säger en sjukt stolt emil ändå) guess you know why!