tisdag 20 april 2010

Comeback the sequel

100420

Slog upp skadan igen och är nu tillbaka har dessutom haft en känsla av matthet i kroppen. Vill minnas att det kändes likadant vid denna tidpunkten förr året och då trodde jag det berodde på att jag då tog vaccin mot tbe, nu vet jag inte vad jag skall tro. Programmeringen som kommer fram över kommer bli lite hipp som happ jag kör det jag känner för mycket ute och hemma vilket begränsar vad jag kan göra, om jga väl är på gymmet kommer jag köra ganska mycket tungt.

Dagens
KB Clean and press 24kg / Lpullups i ringar

3x(1C&P vänsterarm/1 högerarm/1 Lpullup, 2C&Pv/ 2h /2LPU.....5C&Pva/ 5h /5LPU)

Alltså tre stegar från 1-5 pressar och pullups vila ca 3min mellan stegarna, detta skall var styrka men blirganska flåsigt ändå även om man inte jagar sekunder. Gött att vara igång igen.

Inga kommentarer: