måndag 13 oktober 2008

Helgen

Blev inget gymm i slutet av förra veckan då jag fick reda på att jag skulle åka på landlagsläger över hekgen och jag kände att att jag ville vara fräsch så jag joggade lite bara i slutet av veckan.

Helgen som gick då, vi var framme på fredag vid 18:15 ungefär och körde ett pass vid 19:00, etttufft pass mycket spel. Sen stack vi till hotellet å käka.

Lördag började med ett likannde pass tufft och jobbigt. Sen var det lunch och på det ett lite lugnare pass men ändå högt tempo. Efter dessa tre pass var man riktigt mör och jag hade dragit på mig en lättare axel/nack sträckning samt en svullen tumme. På kvällen spelade vi sen match mitt lag, det blå, vann matchen och jag är nöjd med mitt spel.

Söndag var ett lätt skillspass och ett skoj-pass med Aussie rules. Innan vi fick reda på vilka som blivit utagna i en 26manna trupp inför landskamperna.

JAG ÄR EN AV DEM

Inga kommentarer: