torsdag 21 oktober 2010

The Big Chipper

101020

Chipper med Nicke, Joel och Käck idag på lennarts.

30 Box Jumps, 20"
15 Ring dips
15 Deadlift, 90 kg
400m
30 Pullups
15 Toes-to-bar
30 Wallball, 9 kg
30 KBS, 24 kg
50 DU
30 Situps
30 Walking Lounges

Klockade själv in på 21:14. Jag borde gått ut hårdare, jag tog det medvedet lite lungt eftersom jag inte kört sådana här pass på ett tag och jag ville genomföra woden. Med andra ore BJ, ringdips mark och löpning så borde jag lyssnat me på knycklas som frustade intesitet är allt hela jävla tiden.

PUs och TTB visste jag att jag skulle köra på då mitt veka grepp och min utålighet på detta är kass. Borde dock börjat matat singlar tidigare för att få upp intesiteten. Resten av passet tog jag i lite mer på. Fram tills hit låg nog Joel en bra bit före mig men efter detta så var vi nog ganska jämna förutom på DU där han tappa det mesta.

Ska köpa ett Buddy Lee rep nu dessutom så jag kan lära mig hoppa igen.

Efter jag gått i mål hade Nicke och Käck en episk battle.
Nick 13:23
Käck 13:25
Tid 23.19

Bonus min förta MU innan
Joel

Inga kommentarer: