tisdag 20 oktober 2009

Mycket att göra

091019

Har haft väldigt mycket sista tiden. Nyköpt hus med massa grejor som behövs göras mycket på jobbet mycket hemma osv. Förra veckan var jag på kurs som hölls som internat vilket inte gav mycket tid till träning men han med 2 pass iaf. Körde igång igen med lite undergållsträning tills jag vet om jag spelar landskamper eller inte efter det så blir det SS.

Följnade
ETK ladder 24kg KB 2x1-5 Pressar

5 rundor
20 ryska svingar
20 DU

7:03

Nästan en halvering av tiden sen sist (13:50) som enbart berodde på bättre DU. Körde ute hemma och trodde att jag skulle klara 20 irad på flera av sätten men repet fastnade i en buske eller så kom hunden springande så jag fick bryta. Denna gången så var svingarna riktigt jobbiga de var de inte sist antagligen pga mindre vila mellan.

Pressarna gick så där kör nog 3x1-4 nästa gång.

Inga kommentarer: